KLACHTENPROCEDURE
Heb je een klacht over lekker-kleurtje of een product dat je bij lekker-kleurtje hebt besteld dan kun je dit natuurlijk bij ons kenbaar maken. Samen zoeken we naar een passende oplossing. Komen we hier niet aan uit dan kun je een klacht indienen bij het Europees ODR Platform
De klachtenprocedure:
- Laat binnen redelijke termijn nadat je het gebrek hebt geconstateerd weten dat je een klacht hebt
- Een klacht kan per post, via email of telefoon kenbaar gemaakt worden. Klik hier voor contactgegevens (link maken)
- Omschrijf je klacht volledig en duidelijk
- 14 dagen na ontvangst van je klacht ontvang je een reactie met een oplossing
- Als het niet mogelijk is binnen 14 dagen een oplossing te geven ontvang je binnen 14 na ontvangst van je klacht een ontvangstbevestiging en een indicatie van de tijd waarbinnen je een oplossing mag verwachten
Interieurstyling - interieurfoto's
Inspiratie voor thuis
info
BETALEN:
achteraf betalen
veilig betalen met ideal
VERZENDEN:
Via postNL
NL: vanaf 1,-
BE en DE:
vanaf 1,50
AFHALEN:
welkom in Goes
gezellig als je langs komt!
wel op afspraak